Så undviker du negativa omdömen

12 september 2017
Elin Himmerland
Så undviker du negativa omdömen

Kanske har det aldrig varit så sårbart att vara företagare som i vår moderna tid. Omdömessajterna växer och blir allt större, sociala medier är flitigt använda av i stort sett alla människor på ett eller annat sätt. Ett inlägg på sociala medier eller en omdömessajt från en missnöjd kund, kan på bara några få minuter nå hundratals människor. Ett negativt omdöme sprider sig blixtsnabbt och kan göra att man inte bara får dåligt rykte, utan även förlorar många viktiga kunder.

Ett bra kundbemötande, en god service, snabba leveranser och hög leveranssäkerhet är något de flesta kunder förutsätter idag. Köpare förutsätter att varan kommer inom rimlig tid och i oskadat skick, och samarbetspartners vill snabbt ha sina produkter.

Undvik missnöjda kunder genom att använda vår erfarenhet och kunskap. På Billigtpaket.se hittar du säkra leveransbolag till bra priser när du ska skicka paket utomlands. Du behöver inte lägga tid på att själv leta efter porto- eller fraktkostnader, vad de olika fraktbolagen har för villkor, leveranstider, försäkringar etc. Det gör vi åt dig!

När du ska skicka paket utomlands, går du enkelt in på vår hemsida och på https://billigtpaket.se/skicka-till-utlandet hittar du vår användarvänliga prisuträknare. Där väljer du bara vilken typ av försändelse det gäller och fyller sedan i avsändarland/postnummer, mottagarland/postnummer och så tar uträknaren fram dagsfärska priser och alternativ. De olika alternativen är baserade på hur snabbt du vill att ditt paket ska komma fram. När du valt alternativ, bokar du in försändelsen varpå instruktioner strax kommer på mailen. Enkelt! 

Du kan beställa leveranser utomlands, men du kan också boka din frakt från utlandet till Sverige. Vi hanterar både import och export för både privatpersoner och företag. Det finns stora besparingar att göra genom att skicka varorna genom oss.

Så, se till att bara få positiva omdömen – boka din försändelse hos oss redan idag!